2019-09-30 08:26Press release

Diab AB är nöjda med Logent Bemanning

Diab AB är världsledande inom utveckling, tillverkning och försäljning av kärnmaterial till olika typer av sandwich-kompositlösningar som gör kundernas produkter starkare, lättare och smartare. Diabs kärnmaterial används bland annat till vingar i vindkraftverk, vid tillverkning av båtar, flygplan, tåg och bussar samt inom byggnadskonstruktion.

Logent tillgodoser en hög nivå av flexibilitet i kombination med kvalificerad personal till Diab AB i Laholm. Logent har i år fått förtroendet att rekrytera personal inför sommaren till Diab i Laholm.

Processoperatör, truckförare och CNC-operatör är en del av kompetenserna som Logent tillhandahåller som bidrar till ökad effektivitet samt produktivitet i verksamheten.

Vi ser fram emot ett fortsatt lyckat samarbete med Diab AB för att vidareutveckla konceptet mot strategisk bemanning säger Alexandra Borup Distriktschef Halmstad”.

För mer information, kontakta Patrik Engh VD Logent Staffing & Recruitment på mobil  0790-79 75 68 eller e-mail: patrik.engh@logent.se