2020-11-24 15:12Press release

Logent har anställt Mona Hem Mattsson som VD Bemanning & Rekrytering!

"Med sin starka branschkunskap och sitt affärssinne kommer Mona vara ett bra tillskott för koncernledningen och Logent. Hon har de rätta förutsättningarna för att lyckas stärka Logent Bemanning och Rekrytering i en växande marknad och i en tid där vi upplever stark efterfrågan från kunder" - CEO Logent Group, Mats Steen

Mona har gedigen erfarenhet inom bemannings- och rekryteringsbranschen och kommer närmast från rollen som Business Manager Interim Management för K2 Search. Mona kommer att ingå i koncernledningen och rapporterar till CEO Logent Group.

- Att få vara med på Logents framtidsresa, få leverera kvalitativa och effektiva bemanning- och rekryteringslösningar på alla nivåer till Logents spännande kunder var några av många orsaker till att jag sökte jobbet som VD för Bemanning & Rekrytering. När jag sedan förstod vilket otroligt kompetent och framåtlutat team som arbetar här, vilken värme och passion de visar gentemot konsulter, kunder och varandra var valet självklart, säger Mona, VD Bemanning & Rekrytering.

Vi välkomnar Mona Hem Mattsson välkommen till Logent!